Butlletí informatiu
Subscrigui's al nostre butlletí informatiu:
Objectius 2020 - 21
-
Prioritzar esforços en contrarestar la incidència de la crisi i retallades pressupostàries a l’escola.
-
Continuar treballant per la implicació i participació del màxim de famílies.
-
Consolidar l’equip de junta.
-
Racionalitzar el calendari d’activitats.
-
Seguir treballant per fer més visible tot el que es fa des de l’AMIPA.
-
Consolidar l’àmbit de sensibilització.
-
Desenvolupar i consolidar la proposta d’activitats extraescolars.
Organigrama de l'AMIPA
L’Associació de Mares i Pares de l’escola Sant Ramon del Pla de Santa Maria va ser creada l’any 1977 per tal que les famílies puguin col·laborar en l’organització de diverses activitats del centre i aportar l’ajut personal i econòmic que permeti tirar endavant aquelles iniciatives que pares i professors considerin adients a cada moment per a la millora de la qualitat educativa dels infants.
Llògicament, com a associació, disposem d'una junta electa, que sorgeix a partir de l'assemblea general. A partir d'aquesta junta, es configuren les comissions de treball segons el nombre de mares i pares col·laboradors i de les tasques que ens plantegem portar a terme al llarg del curs.
Junta directiva
Presidència de l'AMIPA
Dirigeix i representa legalment l'Associació, per delegació de l'Assemblea General i de la Junta Directiva. Estableix la convocatòria de les reunions de l'Assemblea General i de la Junta Directiva. També presideix i dirigeix els debats, tant de l'Assemblea General com de la Junta Directiva, verifica les actes i els certificats confeccionats pel secretari de l'Associació i fa de contacte entre la direcció del Centre i l’AMIPA.
Vicepresidència
El president/a és substituït, en cas d'absència o malaltia, pel vicepresident. És el representant de l'AMIPA a la FAPAC.
Secretari
Custodia la documentació de l'Associació, aixeca, redacta i signa les actes de les reunions de l'Assemblea General i la Junta Directiva; redacta i autoritza els certificats que calgui lliurar i també porta el llibre de registre de socis. Al començament de cada reunió de l'Assemblea General llegeix l'acta de la sessió anterior a fi que s'aprovi o s'esmeni. Cinc dies abans l'acta i qualsevol altra documentació és a disposició dels socis al local social. També fa una recerca, recopila i ens transmet tot tipus d’informació interessant per al Centre i els alumnes (informació de tipus administratiu, de lleure, actes públics, etc.) .
Tresoreria
Custodia i controla els recursos de l'Associació, en gestiona la comptabilitat dels ingressos i despeses. És qui s'encarrega de signar els rebuts dels serveis gestionats per les comissions (extraescolars, s.a.m, scoles obertes...) i de pagar les factures aprovades per la Junta Directiva.
Durant els primers mesos del curs escolar, a l'Assemblea General de pares i mares, per tal de mantenir informats els associats, es presenten el compte de resultats del curs anterior i el pressupost del curs entrant.
Membres actuals de la Junta
Presidenta
Mari Carmen JiménezVicepresidenta
Carmen Román (Representant Consell Escolar)Secretaria
María RuízTresorera
Marta MartínVocals
Silvia GarrigaMaryam JaaninMaria José CoronillaLauren MüllerPatricia GonzálezJudith Albaladejo